• voor 15:00 besteld, dezelfde dag nog verzonden (mits op voorraad)
  • geen verzendkosten vanaf € 70,-
  • 14 dagen bedenktijd, op je gemak thuis beoordelen

Gemakkelijk bestellen, met of zonder account

    Klantenservice


    Veelgestelde vragen

    1.1 Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

    Uiteraard! Want wij zijn pas tevreden als jij tevreden bent.
    Volg de retourprocedure en stuur je product binnen 14 dagen retour.

    1.2 Wat betaal ik aan verzendkosten?

    De verzendkosten worden berekend over uw totale bestelling en zijn afhankelijk van het gewicht. Als u in de winkelwagen op "Afrekenen" klikt, krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de verzendkosten voor uw bestelling.

    Bestel je voor meer dan €70? Dan wordt je bestelling gratis thuisbezorgd! (NL/BE/DE)

    1.3 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

    Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Na het plaatsen van producten in het winkelmandje is er bij de check out ook is er de mogelijkheid de bestelling af te laten leveren bij een PostNL servicepunt naar keuze. 

    1.4 Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?

    Uw bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld. Wanneer u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u telefonisch of per mail contact opnemen met onze klantenservice  (0623509989, [email protected])

    1.5 Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

    U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met onze klantenservice (+31623509989, [email protected])

    2.1 Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Wat nu?

    Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.

    Heeft u geen bevestiging ontvangen? Waarschijnlijk heeft u een foutje gemaakt bij het ingeven van uw e-mail adres. Neem dan contact met ons op en wij kijken het voor u na.

     

    2.2 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Dit kan alleen wanneer uw bestelling nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact op. Dit kan per e-mail ([email protected]) of telefonisch 0623509989.

    2.3 Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?

    U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u hebt besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kunt volgen.

    2.4 Op welke manieren kan ik betalen?

    U kunt binnen de webwinkel betalen: via iDEAL, Bancontact (BE), Sofortbanking (DE), achteraf via AfterPay, via Creditcard, Paypal of contant/tikkie bij afhalen.

    2.5 Worden mijn klantgegevens gebruikt door derden?

    Nee, “BY NOTH” verklaart hierbij dat uw persoonsgegevens niet aan derden worden verstrekt. Uw persoonsgegevens worden opgenomen in het klantenbestand van “BY NOTH” en zijn uitsluitend bedoeld voor het onderhouden van de klantrelatie.

    2.6 Overige vragen?

    Neem dan contact met ons op. Dit kan per social media, onze chat, per e-mal, whatsap of gewoon een belletje.

    Ons team zit voor u klaar om uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

    Wij zijn pas tevreden wanneer u tevreden bent!

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »