• op je gemak thuis beoordelen
  • koop nu, betaal later
  • niet goed? geld terug!

9.7388 reviews


    Retourneren

    Wil je iets retourneren? Dat is geen probleem! De zichttermijn is 30 dagen en gaat in op de eerstvolgende dag nadat het pakket bij jou is afgeleverd. Binnen deze termijn kun je je herroepen. Na herroeping heb je nog eens 14 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen. Retour zelf afgeven kan natuurlijk ook bij onze afhaallocatie: Kleefkruid 6, Puttershoek. Dit kan alleen op afspraak.

    Je dient de retour te melden via een e-mail naar [email protected]. Opgave van reden is wenselijk maar niet verplicht. Je ontvangt na retourmelding van ons een mail met een retourlabel.  

    De verzendkosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Het bedrag van het retourlabel zal worden verrekend met het te crediteren bedrag. We adviseren je om het verzendbewijs te bewaren.

    Wanneer een product is gemonteerd kunnen wij, indien je dit product retourneert, de waardevermindering als gevolg van de montage in rekening brengen, deze kan oplopen tot 100%.

    XL pakketten: Voor alle pakketten die buiten de afmetingen 175 x 78 x 58 cm en/of gewicht van 30 kg vallen dien je zelf zorg te dragen voor de retour van deze pakketten. Hiervoor ontvang je dus geen retourlabel van ons. We adviseren hiervoor gebruik te maken van GLS

    Custom Made: Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. (custom made naamborden en muurcirkels)

    Retouren die schade oplopen door een ondeugdelijke verpakking, kunnen wij in behandeling nemen, maar de kosten zijn voor jou als klant. 

    Retouradres

    BY NOTH, Kleefkruid 6, 3297 WK  Puttershoek

    Contactgegevens: [email protected] - +31 6 23509989

     

    Wees milieubewust en voorkom van onnodige retouren

    We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met onze planeet. Dit doen wij door zoveel mogelijk dozen her te gebruiken. Ook proberen wij zo min mogelijk "lucht" te verpakken, zodat onnodige opvulling met extra papier en/of plastic wordt voorkomen. Uiteraard willen wij zoveel mogelijk retouren voorkomen. Niet alleen als kostenbeheersing maar ook hopen wij dat u een bewuste keuze van aankoop doet.

    Hoe kunt u helpen met het terugdringen van het aantal "onnodige retouren"?

    Let goed op de afmetingen van de artikelen en visualiseer dit in uw woning. Pak als extra middel het meetlat erbij. 

     

    Klachten

    Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: [email protected]
    BY NOTH zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
    Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
    Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »