Veelgestelde vragen

BESTELLEN

1. Hoe kan ik een product zoeken? Binnen de webwinkel vindt u rechtsboven "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

2. Hoe kan ik een product bestellen? U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "Voeg toe aan winkelwagen". Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst.

3. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen? Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. 

4. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat? Voor de verzending door middel van het sturen van een verzoek per e-mail (info@bynoth.nl) Het eventuele vooruitbetaalde orderbedrag zal dan zo spoedig mogelijk worden teruggestort (uiterlijk binnen 30 dagen na besteldatum). Wanneer de verzending al heeft plaatsgevonden

5. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op. Dit kan per e-mail (info@bynoth.nl) of telefonisch 0623509989.

6. Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen? Binnen de webwinkel doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en de registratiemodule minimaliseren het risico van misbruik van gegevens. Als u problemen ondervindt, belt of mailt u direct. telfnr 0623509989, e-mail info@bynoth.nl

7. Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is? U ontvangt een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u hebt besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kunt volgen.

 

BEZORGEN

1. Wat zijn de levertijden? Een product wordt geleverd binnen 2-3 werkdagen, tenzij anders vermeld. Voor levering van producten werken wij met PostNL of DHL. Na aanbieding van de verzending gelden de bezorgvoorwaarden van PostNL of DHL. “BY NOTH” kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de overschrijding van de aangegeven levertijden, beschadiging of verlies van de zending.

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben? Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. PostNL/DHL probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het PostNL/DHL service punt afhalen.

3. Wat betaal ik aan verzendkosten? De verzendkosten worden berekend over uw totale bestelling en zijn afhankelijk van het gewicht. Als u in de winkelwagen op "Afrekenen" klikt, krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de verzendkosten voor uw bestelling.

4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen? Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling.

5. Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu? Uw bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen te geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u telefonisch of per mail contact opnemen met onze klantenservice  (0623509989, info@bynoth.nl)

 

RETOURNEREN
1. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

Indien de bestelde artikelen niet aan uw verwachting voldoen, heeft u het recht de artikelen, binnen 14 dagen (GRATIS binnen NL vanaf € 25 netto orderwaarde) te retourneren. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door u of een vooraf door de u aangewezen en aan BY NOTH bekend gemaakte vertegenwoordiger.

Wij verzoeken u gebruik te maken van het hiervoor bestemde formulier voor herroeping. http://www.bynoth.nl/c-2536296/formulier-voor-herroeping/

BY NOTH bevestigt vervolgens de retourzending, waarna u de artikelen kunt retourneren. De retour te zenden artikelen dienen, naar inzicht van BY NOTH, in originele staat en ongebruikt en onbeschadigd te zijn.

BY NOTH vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door BY NOTH  in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij BY NOTH aanbiedt het product zelf af te halen, mag BY NOTH wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. BY NOTH gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Wanneer u heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

Retouradres: BY NOTH, Kleefkruid 6, 3297 WK  Puttershoek 

 

BETALEN

1. Op welke manieren kan ik betalen? U kunt binnen de webwinkel betalen: via iDEAL, via vooruitbetaling, achteraf via AfterPay, via Creditcard

2. Wat is iDEAL? Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

3. Wat is vooruitbetaling? Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag binnen 5 werkdagen dient over te maken. Uw bestelling blijft 7 werkdagen gereserveerd. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt dit bevestigd per e-mail en wordt uw bestelling binnen 1-2 werkdagen verzonden. Is na 5 werkdagen betaling niet ontvangen vervalt de bestelling. 

4. Wat is achteraf betalen via AfterPay? AfterPay voert voor www.bynoth.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

5. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt? Dit is afhankelijk van uw bank.

6. Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald? U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.

7. Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen? Als u binnen 5 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan telefonisch of per mail contact op met onze klantenservice (078-6762864 of 062309989, info@bynoth.nl). Bij vooruitbetaling geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat uw bestelling pas wordt uitgeleverd, nadat wij uw betaling hebben verwerkt.

 

KLACHTEN
1. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen? U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met onze klantenservice (078-6762864 of 0623509989, info@bynoth.nl)

Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website vande Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.

 

MIJN KLANTGEGEVENS
1. Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven? Dit kan per mail (info@bynoth.nl)

2. Worden mijn klantgegevens gebruikt door derden? Nee, “BY NOTH” verklaart hierbij dat uw persoonsgegevens niet aan derden worden verstrekt. Uw persoonsgegevens worden opgenomen in het klantenbestand van “BY NOTH” en zijn uitsluitend bedoeld voor het onderhouden van de klantrelatie.

 

 

© 2013 - 2018 BY NOTH | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel