Retourneren

Indien de bestelde artikelen niet aan uw verwachting voldoen, heeft u het recht de artikelen binnen 14 dagen te retourneren. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door u of een vooraf door de u aangewezen en aan BY NOTH bekend gemaakte vertegenwoordiger. De kosten voor het retour sturen zijn voor rekening van BY NOTH. **(geldt enkel binnen Nederland en met een minimale orderwaarde vanaf € 25) Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt of beschadigd aankomen kan BY NOTH helaas niet crediteren.  In dit geval zal BY NOTH de verzendkosten in mindering brengen op het te crediteren bedrag.

Gratis** vanuit Nederland  via een PostNL postkantoor of postservice bij u in de buurt

  1. Mail naar info@bynoth.nl wat u retour wilt sturen.
  2. Print het http://www.bynoth.nl/c-2536296/formulier-voor-herroeping/ uit. 
  3. Pak het pakketje stevig in en plak het retouretiket (dit ontvangt u per e-mail) erop en stop het retourformulier in het pakketje.
  4. Geef het pakketje af bij een PostNL postkantoor bij u in de buurt. 
    Let op! Stuur het pakketje na ontvangst van de retoursticker binnen 5 dagen retour anders vervalt de track en trace code. 

Belangrijk

  1. De gratis retourregeling geldt NIET voor afgeprijsde artikelen uit onze SALE
  2. Is het totale orderbedrag onder de €25 dan vervalt het recht op gratis retourzending. 
  3. Komt het totale orderbedrag, na verwerking van je retourzending, onder de €70 (voor Nederland, België en Duitsland) dan vervalt het recht op gratis verzending. In dit geval zal BY NOTH de verzendkosten in mindering brengen op het te crediteren bedrag.
  4. De retour te zenden artikelen dienen, in originele staat en ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
  5. By NoTh vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door By NoTh in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij by NoTh aanbiedt het product zelf af te halen, mag By NoTh wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. By NoTh gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''
  6. Wanneer u heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft By NoTh de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
  7. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

 

Retouradres: BY NOTH, Kleefkruid 6, 3297 WK  Puttershoek

OVERIGE LANDEN -
Retourneren is niet gratis en komt voor eigen rekening.

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@bynoth.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

 

© 2013 - 2018 BY NOTH | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel