Retourneren | Ruilen | Klachten

Retourneren en ruilen (herroepingsrecht)

Indien de bestelde artikelen niet aan uw verwachting voldoen, heeft u het recht de artikelen binnen 14 dagen te retourneren. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door u of een vooraf door de u aangewezen en aan By NoTh bekend gemaakte vertegenwoordiger. De kosten voor het retour sturen zijn voor rekening van BY NOTH. (NL/BE)

Gratis vanuit Nederland via een PostNL postkantoor of postservice bij u in de buurt

  1. Mail naar info@bynoth.nl dat u een product retour wilt sturen.
  2. Print het http://www.bynoth.nl/c-2536296/formulier-voor-herroeping/ uit. 
  3. Pak het pakketje stevig in en plak het retouretiket (dit ontvangt u per e-mail) erop en stop het retourformulier in het pakketje.
  4. Geef het pakketje af bij een PostNL postkantoor bij u in de buurt. 
    Let op! Stuur het pakketje na ontvangst van de retoursticker binnen 5 dagen retour anders vervalt de track en trace code. 

 

OVERIGE LANDEN -
Retourneren is niet gratis en komt voor eigen rekening.
 

Belangrijk

  • De gratis retourregeling geldt NIET voor afgeprijsde artikelen uit onze SALE
  • De retour te zenden artikelen dienen, in originele staat en ongebruikt en onbeschadigd te zijn.
  • By NoTh vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door By NoTh  in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij by NoTh aanbiedt het product zelf af te halen, mag By NoTh wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. By NoTh gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''
  • Wanneer u heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft By NoTh de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
  • Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

 

Retouradres: By NoTh, Kleefkruid 6, 3297 WK  Puttershoek

 

Klachten

Heeft u klachten met betrekking tot de geleverde goederen of overige zaken aangaande “By NoTh”? Stuur ons een e-mail info@bynoth.nl. Na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Wij zullen er alles aan doen om tot een bevredigende oplossing te komen.

Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website vande Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info waar By NoTh  is aangesloten. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

U kunt ook uw geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

© 2013 - 2017 BY NOTH | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel